Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

johnpeters

2. 11. 2008 20:42
nechte mirka...

mne tento blog take neobtezuje,a libi se mi.jestli nekomu vadi.at zkusi na pr.treba knihu.treba pak snaze pochopi pointu veci.

0 0
možnosti
W

wydrys

2. 11. 2008 20:25
Vážená Paní,

a vy myslíte, že nás zajímal tenhle váš blog, že jsme rádi, že nás s nim otravujete v neděli večer?

0 0
možnosti
HM

zluta-rozinka

2. 11. 2008 20:20
mě to neobtěžuje

!

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1898x
Jsem člověk, ženská, máma, manželka, milenka, zaměstnanec, zákazník, čtenář, student, divák, snílek, klent, dcera... někdy jsem i pěkná bestie. Ale to bohužel příliš málo kdy. Děkuji, že jste dočetli až sem.