Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

bzunda

15. 9. 2008 9:07
Rambousková,

Rambousdková! Z Vás by Vaši slavní jmenovci radost neměli.Ale třeba se mýlím a svůj článek myslíte ironicky ,jak předesíláte pod svou fotografií.

0 0
možnosti
P

přezdívka13

15. 9. 2008 8:24
ruzyně

ráth vás vysvobodí a zruší letiště nebojte

0 0
možnosti
JD

pedr64

15. 9. 2008 8:19
myslím, že vám ani tak nejde

o volbu mezi Bendlem nebo Rathem, ale o osobní zájem. Kdyby to letiště chtěli stavět v západním středočeší, to by vám nevadilo? "jsem pro dálnici, ale ne za mými humny, jsem pro spalovnu, ale ne za mými humny, jsem pro jaderku, ale ne za mými humny". Bohužel, vždycky to bude za něčími humny.

0 0
možnosti
DS

dr sorge

15. 9. 2008 8:27
Re: myslím, že vám ani tak nejde

Teď jste se trefil do černýho. Ovšemže tady jde o sobní zájem ale především pana Bendla!

0 0
možnosti
KD

divilek

15. 9. 2008 8:03
Jeden za 18, druhý bez 2 za 20...

... tragičtí jsou všichni čeští (rádoby) politici. Na druhou stranu pna Rath mi připadá ještě otřesnější nejen převlékáním kabátů ale i tím, že je jakýmsi "štěkajícím psíkem o morálce" a jeho morálka zase tak příkladná není (i když jako poslanec by mohl zalobovat za uzákonění bigamie a třeba by pak bylo vše OK :-)...).

0 0
možnosti
V

vilous

15. 9. 2008 6:53
výchozí stav

Zdravím. Též mám problém vybrat kandidáty. Ale Vy si v podstatě lebedíte v tom, že Rusové oblast zdevastovali a jakákoli snaha s tím něco dělat je útok na Vaše city. Domnívám se, že i ČSSD má s danou oblastí jiné záměry než pěstování ropou nasáklých hub.

Pokud má startovací dráha pár desítek km, tak piště do knihy rekordů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1898x
Jsem člověk, ženská, máma, manželka, milenka, zaměstnanec, zákazník, čtenář, student, divák, snílek, klent, dcera... někdy jsem i pěkná bestie. Ale to bohužel příliš málo kdy. Děkuji, že jste dočetli až sem.